Ferhat Yılmaz’dan Başkan Bıyık mesajı
Ferhat Yılmaz’dan Başkan Bıyık mesajı
Ferhat Yılmaz’dan Başkan Bıyık mesajı
Darıca Türkelispor Kulüp Başkanı Ferhat Yılmaz, kişisel sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık’ın yeniden sahalara dönmesinden mutluluk duyduğunu ifade etti. İşte Yılmaz’ın o açıklaması: Geçtiğimiz günlerde yaşadığı talihsiz bir kaza sonucunda ameliyat olan Darıca Belediye Başkanımız Sayın Muzaffer Bıyık’ın sağlıklı bir şekilde yeniden görevinin başına geçerek sahaya inmesi bizleri mutlu etmiştir. Buna benzer üzücü hadiselerin tekrar yaşanmaması temenni eder, Sayın Başkanımıza geçmiş olsun dileklerimizle görevinde başarılar dileriz.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.