Gebze Gençlik Türkiye ikincisi oldu

SPOR 01.08.2025 - 09:42, Güncelleme: 01.08.2025 - 09:42
 

Gebze Gençlik Türkiye ikincisi oldu

Gebze Gençlik Türkiye ikincisi oldu
U-19 Kriket Kadınlar Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Gebze Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü Türkiye ikincisi oldu. Antrenörlüğünü Melih Karaduman’ın yaptığı Gebze Gençlik ve Spor Kadın Kriket Takımı, Ankara’da düzenlenen ve 12 takımın katıldığı 2025 Kriket U-19 Kadınlar Türkiye Kriket Şampiyonası’nda ilimizi başarı ile temsil etti. Temsilcimiz Ankara’daki finalde geçen yılın şampiyonu Amasya Suluova Öncü Spor Kulübü ile karşılaştı. Gebze Gençlik Spor final maçını kaybetti ve Türkiye ikincisi oldu. Kadın sporları adına önemli başarının altına imza atan Gebze Gençlik ve Spor taraflı tarafsız herkesin takdirini kazandı.
Gebze Gençlik Türkiye ikincisi oldu

U-19 Kriket Kadınlar Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Gebze Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü Türkiye ikincisi oldu. Antrenörlüğünü Melih Karaduman’ın yaptığı Gebze Gençlik ve Spor Kadın Kriket Takımı, Ankara’da düzenlenen ve 12 takımın katıldığı 2025 Kriket U-19 Kadınlar Türkiye Kriket Şampiyonası’nda ilimizi başarı ile temsil etti. Temsilcimiz Ankara’daki finalde geçen yılın şampiyonu Amasya Suluova Öncü Spor Kulübü ile karşılaştı. Gebze Gençlik Spor final maçını kaybetti ve Türkiye ikincisi oldu. Kadın sporları adına önemli başarının altına imza atan Gebze Gençlik ve Spor taraflı tarafsız herkesin takdirini kazandı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gebzehurses.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.