İbrahim Babur’dan duygusal veda açıklaması
İbrahim Babur’dan duygusal veda açıklaması
İbrahim Babur’dan duygusal veda açıklaması
Darıca Türkeli Gençlik Spor Kulübü’nde çok başarılı bir sezonu geride bırakan İbrahim Babur, yaptığı görüşmenin ardından kulüple olan bağını koparmıştı. Babur yaptığı açıklaması ile ayrılığını duyurdu. Babur açıklamasında şu ifadelere yer verdi: “Bugün itibarıyla Darıca Türkeli Spor’daki görevimden ayrılmış bulunuyorum. Görev yaptığım süre boyunca bana ve ekibime güvenen, her zaman desteklerini hissettiren başta Başkanımız Sayın Ferhat Yılmaz’a, Murat Yılmaz’a, yönetim kurulumuza, Kazım Güngör’e, Müslüm Balcı’ya, Burak Güngör’e, kulüp çalışanlarımıza, büyük Darıca Türkeli Spor taraftarı Turuncu Şimşekler’e, futbolcularımıza ve emeği geçen herkese içten teşekkürlerimi sunuyorum.
ÇOK DEĞERLİ TECRÜBELER KAZANDIM
Darıca Türkeli Spor’da geçirdiğim süreç boyunca yalnızca sportif anlamda değil, insani anlamda da çok değerli tecrübeler kazandım. Birlikte mücadele ettiğimiz, sevincini ve sorumluluğunu paylaştığımız her an benim için kıymetli bir hatıra olarak kalacaktır. Bu camiada kurduğumuz dostluklar ve birlikte ortaya koyduğumuz emekler her zaman özel bir yere sahip olacaktır. Darıca Türkeli Spor ailesine bundan sonraki futbol yolculuğunda başarılar diliyor, kulübün hedeflerine ulaşmasını temenni ediyorum.”
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.