Milletvekili Tipioğlu’ndan, Enerji Bakanı Bayraktar’a ziyaret
Milletvekili Tipioğlu’ndan, Enerji Bakanı Bayraktar’a ziyaret
Milletvekili Tipioğlu’ndan, Enerji Bakanı Bayraktar’a ziyaret
AK Parti Kocaeli Milletvekili, TBMM Güvenlik ve İstihbarat Komisyonu Başkanı Veysel Tipioğlu, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Dr. Alparslan Bayraktar’ı Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde ziyaret etti. Görüşmede, Kocaeli özelinde planlanan ve devam eden enerji yatırımları başta olmak üzere, bölgesel kalkınmayı destekleyecek projeler hakkında istişarelerde bulunuldu. Kocaeli’nin hem sanayi hem de nüfus yoğunluğu açısından Türkiye’nin en kritik şehirlerinden biri olduğunu belirten Tipioğlu, şehrin enerji altyapısının daha da güçlendirilmesi gerektiğine dikkat çekti.
“GÖRÜŞME, KOCAELİ İÇİN VERİMLİ GEÇTİ”
Bakan Bayraktar’ın Kocaeli’ye gösterdiği ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getiren Tipioğlu, görüşmenin oldukça verimli geçtiğini ifade ederek şu açıklamada bulundu: “Sayın Bakanımızla, Kocaeli’miz için büyük önem arz eden enerji yatırımları ve altyapı çalışmaları üzerine kapsamlı bir değerlendirme yaptık. Kentimizin gelişimini destekleyecek projelere dair karşılıklı fikir alışverişinde bulunduk. Nazik kabulleri ve gösterdikleri yakın ilgi için kendilerine teşekkür ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum.”
HABER: KÜBRA AKAR
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.